زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1769
نویسنده پیام
eminem آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضویت: 8 /1 /1392
سن: 21
تشکرها : 3
تشکر شده : 4
قوانین سایت
قوانین جدید انجمن
عضویت در انجمن cod4-mp رایگان میباشد
فعالیت در این انجمن برای کاربران، منوط به رعایت کلیه قوانین انجمن می باشد .
در زیر، قوانین این انجمن به تفصیل شرح داده شده است:

ممکن است هر تالار برای خود قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد . در هنگام فعالیت، قوانین و مقررات خاص آن تالار را در نظر داشته باشید
------- نکات مهم -------------------
منع فعالیت تبلیغاتی :
هر گونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد
در موارد خاص حق اخراج خاطی برای صاحبان این انجمن محفوظ است !
منع فعالیت سیاسی :
هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.
زبان فارسی :
زبان اصلی این انجمن فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پینگلیش (نوشتن کلمات فارسی با حروف انگلیسی) استفاده نکنید .
--------------------------------------------
قوانین :
1- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

3- عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد . لطفا در هنگام ایجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد . از ایجاد تاپیک هایی با عناوین : کمک ، کمک فوری ، خیلی مهم و سایر عناوین عمومی جدا خودداری کنید ...

4- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

5- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات یا مطالب خود ، تالار مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در تالارهای نامتناسب با موضوع خود پرهیز نماييد.

6- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات دیگران از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود، کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود، دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.

7- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک شود خودداري فرماييد. (این کار اسپم به حساب آمده و به خاطی اخطار داده خواهد شد)

8- از نوشتن يك سوال و يا مطلب در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. (این کار تکرار نویسی میباشد و اسپم به حساب آمده و به خاطی اخطار داده خواهد شد)

9- لطفا در زمان مطرح كردن مطلب و تاپیک خود ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي ایران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.
10- هر گونه فعالیت ( ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!

11- هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

12- ما با افراد متخلف و اسپمر برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم !تیم انجمن رزبلاگ خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری علم و دانش در سطح وب فعالیت می کنند ، ارزش و اعتبار قائل است

13- از پرداختن به مسايل حاشيه اي انجمن و دخالت در نحوه مديريت انجمن جدا خودداري كنيد

14- در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !

15- بحث در مورد ف ی ل ت ر ش ک ن ـ پ ر و ک س ی در انجمن ممنوع ميباشد

16- هر گونه پست و تاپيك تبليغاتي، غير مجاز بوده و با خاطی برخود خواهد شد !

17- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد

18- از قرار دادن امضاهای غیر متعارف جدا خودداری نمایید. در صورت مشاهده برخورد خواهد شد. معیار نامتعارف بودن امضا، تشخیص مدیران انجمن می باشد، امضا باید حداکثر دارای یک بنر باشد و حجم آن بنر هم نباید بیش از 100 کیلوبایت باشد...

19- ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ ها و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد

20- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!

21- در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش که در پایین هر تاپیک قرار دارد اطلاع دهید

22- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران و همکاران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیریت در میان بگذارند.

23- انجمن ایرانی ها در سراسر جهان یک انجمن تخصصی است ، رفتار توهین و تحقیر آمیز ، رفتار های کودکانه ، کل کل و بحث و جدل های بی منطق ، دعوا های شخصی و ... در آن جایی ندارد !

24- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق انجمن رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و انجمن رزبلاگ در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.

25- مديران و همكاران، دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي خود، ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !

26- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.


سایر توضیحات :

اخطارها
در صورتی که کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان دهد و یا رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند . اخطار ها میتوانند بصورت تذکر و نوشتاری یا بصورت ثبت اخطار برای کاربر خاطی باشد.

اخراج ها
در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند ، مدیران میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند . در صورت اخراج کاربر از انجمن برای همیشه ، امکان بازگشت مقدور نمیباشد.

پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 01:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از eminem به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: Admin &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین سایت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS