loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
Milad بازدید : 278 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 


ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

ACDSee Video Converter Pro تبدیل فرمت و رایت ویدیو ACDSee Video Converter Pro 3.0.34.0

 

 

Milad بازدید : 135 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 


WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

WinX DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0.40

 

 

Milad بازدید : 131 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 


Xilisoft iPad Magic Platinum کاملترین نرم افزار برای مدیریت ، تبدیل فرمت و انتقال بین کامپیوتر و تبلیت های آیپد و گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات مدیریتی کاملی را برای آیفون و آیپد دارد ، میتواند به انتقال اطلاعات بین کامپیوتر بسیار موثر باشد و همچنین یک نرم افزار تبدیل کننده فرمت ویژه برای آیفون و آیپد خواهد بود. انتقال موزیک ، ویدیو ، کتاب های الکترونیک میان کامپیوتر و iPhone و iPad و همچنین بک آپ رفتن از تمامی اطلاعات موجود در آنها از امکانات قابل توجه این نرم افزار خواهد بود. این انتقال میتواند از طریق کابل انجام شود و یا اینکه از طریق wi-fi این نرم افزار میتواند تمامی اعمالی که ذکر خواهد شد را انجام دهد. همچنین قابلیت بک آپ و export مخاطبین و پیام ها به صورت ویژه میسر می باشد. مدیریت app های نصب شده برای آیفون و آیپد نیز قابل انجام است. باتوجه به پشتیبانی از iOS 6 و پایین و همچنین پشتیبانی از iPhone5 و پایین تر و سازگاری با تمامی نسخه های iPad این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد. در زمینه تبدیل فرمت علاوه بر اینکه Xilisoft iPad Magic میتواند برای آیفون رینگتون مخصوص بسازد قابلیت ریپ کردن انواع لوح های فشرده ویدیویی با فرمت مخصوص قابل پخش در دستگاه های پشتیبانی شده ، امکان تبدیل فرمت ویدیوی و صوتی مخصوص و همچنین دانلود ویدیوهای آنلاین با فرمت مخصوص نیز امکان پذیر است. ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس هایی که گرفته اید نیز توسط این نرم افزار امکان پذیر است. تمامی مدل های دستگاه های iPad/iPod/iPhone در این نرم افزار پشتیبانی شده اند که در ادامه مطلب کاملا به آنها اشاره شده است.

 

Xilisoft iPad Magic Platinum مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5.4.7

 

 

 

Milad بازدید : 178 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (2)

 

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

Milad بازدید : 128 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

ImTOO 3D Movie Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند.  لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. ImTOO 3D Movie Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید. قابلیت های بیشتر به همراه فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,368
  • بازدید ماه : 1,498
  • بازدید سال : 87,013
  • بازدید کلی : 1,135,524