loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
Milad بازدید : 160 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

بدون شک بازی Real Racing یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌ها و تجربه‌های اتومبیل‌رانی در موبایل‌ها و تبلت‌ها است. این بازی که تا قبل از این دو نسخه‌ی پر سر و صدای دیگر نیز داشته که هر کدام در دوره‌ی خود از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بودند حالا وارد نسخه‌ی سوم خود شده است! این نسخه برخلاف نسخه‌های پیشین به‌صورت رایگان در App Store عرضه شده و حالا این امکانات داخل بازی هستند که نیاز به پرداخت پول دارند. البته اکثر امکانات بازی را بدون پرداخت پول نیز می‌توانید استفاده کنید ولی طبیعتاً پیشرفتتان کند‌تر خواهد بود. این بازی طبق معمول نسخه‌های پیشین خود دارای گرافیک بسیار بالایی در نوع خود است و گیم‌پلی واقع‌گرایانه این بازی، آن را بیشتر شبیه به یک شبیه‌ساز رانندگی کرده است که همین به جذابیت‌های بازی می‌افزاید. در این بازی همه‌ی اتومبیل‌ها و حتی زمین‌های مسابقه نیز بر اساس واقعیت طراحی شده‌اند. از قابلیت‌های قابل توجه موجود در بازی امکان بازی آنلاین با دوستانتان با قابلیتی به نام Time Shift است که در آن شما در یک مرحله خاص رکورد خود را ثبت می‌کنید و سپس دوستتان می‌تواند در زمانی دیگر همان مسابقه‌ی شما را تکرار کند و رکورد شما را بشکند! اگر از طرفداران بازی‌های سبک ریسینگ هستید حتماً این بازی را دانلود کنید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

real racing 3 بازی اتومبیلرانی محبوب Real Racing 3 1.0.2    آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 127 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Line Runner یک بازی ساده است که در سبک رکورد‌زنی بوده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید. در این بازی شما باید به کاراکتر بازی کمک کنید تا مسافت بیشتری را بدود، هرچه جلوتر بروید موانع بیشتری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که در صورت عبور نکردن از آن‌ها بازی را خواهید باخت. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

line runner 2 بازی جذاب و سرگرم‌کننده Line Runner 2 1.1   آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 104 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بالاخره نسخه‌ی iOS این بازی زیبا منتشر شد. بازی FIFA 13 که به جرئت قوی‌ترین بازی فوتبال موجود برای آیفون و آیپد است و قابلیت‌های متنوع آن و همینطور تیم‌های لایسنس شده در آن بهترین تجربه را از یک فوتبال تمام عیار در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی ۳۰ لیگ معتبر جهان، ۵۰۰ تیم لایسنس شده و بیش از ۱۵۰۰۰ بازیکن با بهترین جزئیات و کامل‌ترین اطلاعات قرار داده شده‌اند. همچنین در این بازی قابلیت بازی دسته‌جمعی با دوستانتان به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده است. قابلیت جالب دیگر این بازی سازگاری با iCloud است. به این شکل که اگر FIFA 13 را روی چند دستگاهتان نصب کرده باشید، برای مثال آیپد و آیفونتان، اطلاعات لیگ‌ها و حالات مختلف بازی مثل Manager Mode بین دستگاه‌ها دائماً به‌روز خواهد شد، به‌این شکل می‌توانید چند بازی را روی آیفونتان انجام دهید و سپس ادامه‌ی بازی‌ها را بعداً روی آیپد بازی کنید!
در اولین نسخه‌ی ارائه شده از این بازی یک مشکل عجیب وجود داشت و آن هم کار نکردن تاچ‌اسکرین در بعضی دستگاه‌ها از جمله آیپد بود، ولی EA سریعاً مشکل را حل نمود و نسخه‌ی جدید جایگزین کرد تا مشکل حل شود. ما هم همین نسخه‌ی سالم و بدون مشکل را برای استفاده‌ی شما عزیزان قرار داده‌ایم.

 

fifa 13 سرانجام بازی زیبای FIFA 13 1.0.2   آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 116 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی برای iOS افزایش پیدا کرده است و کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. برای اولین بار نیز امکان بازی آنلاین (از طریق Game Center) و همچنین از طریق بلوتوث فراهم شده است تا لذت بازی بسکتبال از هر زمانی برایتان بیشتر شود. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به iOS 5.0 و بالاتر دارید، همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

nba2k13 بسکتبال حرفه‌ای و جداب با NBA 2K13 1.0.2   آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 123 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

همه‌ی گیمرهایی که تجربه‌ی زیادی در بازی کردن داشته باشند با بازی محبوب Crazy Taxi آشنایی دارند. این بازی که مدت‌ها بازی محبوب خیلی‌ها به‌شمار می‌رفت توسط کمپانی معروف SEGA توسعه پیدا کرده بود. حالا این بازی برای iOS پورت شده است و شما می‌توانید همان تجربه‌ی زیبای گذشته را در آیفون یا آیپد خود مجدداً تجربه کنید. بازی همانند نسخه‌ی کلاسیکش است و همان ۴ راننده‌ی محبوب و همان مراحل را در روبروی شما قرار خواهد داد. حتی Minigame های بازی نیز در این نسخه قرار دارند. اگر هوس کرده‌اید خاطرات قدیمیتان را دوباره زنده کنید یا حتی اگر تابحال Crazy Taxi بازی نکرده‌اید، این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

crazy taxi بازی زیبا و خاطره انگیز Crazy Taxi   آیفون و آیپد

Milad بازدید : 140 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از زمان عرضه‌ی آیفون نیز چندین عنوان از NFS برای iOS عرضه شده است که آخرین و جدیدترین آن‌ها Most Wanted است. در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای iOS باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است و در حین بازی شما به یکی از اهداف اصلی پلیس برای دستگیری تبدیل خواهید شد! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و یا آیپد نیاز دارید.

 

nfs most wanted بازی ماشین سواری محبوب Need for Speed Most Wanted   آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 111 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Real Boxing همانطور که از نامش پیداست تجربه‌ای نزدیک به واقیت از یک مبارزه‌ی بوکس تمام عیار را در اختیار شما می‌گذارد. این بازی دارای گرافیک و صداگذاری بسیار قوی‌ای است که بدون شک در هیچ بازی دیگری در این سبک آن را ندیده‌اید، برای مثال ضربه‌هایی که به حریف خود می‌زنید باعث مجروح شدن او خواهد شد که به خوبی در بازی نمایش داده می‌شود، در این بازی همچنین سبکی جدید از کنترل قرار داده شده است که در آن می‌توانید با دوربین جلوی آیفون، آیپاد یا آیپد خود بازی کاراکتر خود را کنترل کنید. در بازی Real Boxing امکان بازی Online با دوستانتان نیز فراهم شده است. لطفا دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

real boxing تجربه هیجان انگیز مبارزات بوکس با Real Boxing 1.0   آیفون و آیپد

Milad بازدید : 121 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Traffic Racer در سبک اتومبیل‌رانی است و در آن شما باید تلاش کنید در بزرگ‌راههای شلوغ با لایی کشیدن از بین ماشین‌ها، هرچه می‌توانید بیشتر به‌جلو حرکت کنید و امتیاز بیشتری به‌دست آورید. در این بازی با کسب امتیاز می‌توانید از فروشگاه ماشین خود را ارتقا دهید یا حتی ماشین‌های بهتر و با قابلیت‌های بیشتر بخرید. این بازی همچنین از گرافیک ۳بعدی بهره می‌برد. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه‌ی iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

traffic racer بازی ماشین سواری زیبای Traffic Racer 1.2   آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 113 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Jet Set Radio که تازگی برای iOS عرضه شده است یکی از بازی‌های موفق SEGA است که حالا بر روی iOS پورت شده است. این بازی داستان اسکیت‌سوارانی است که برای به‌دست گرفتن قسمت‌های گوناگونی از شهر با هم به رقابت می‌پردازند. شما در کنار اسکیت‌سواری در نقاط گوناگون شهر با کشیدن گرافیتی‌های گوناگون از گروه خود روی دیوارها و بیلبوردها قسمت‌های گوناگون شهر را زیر نظر خود می‌گیرید و حتی با رقیبانتان به مسابقه می‌پردازید. این بازی دارای گرافیک منحصر بفردی است که در کمتر بازی دیگری می‌توان مشابه آن را دید و SEGA به‌جز پورت کردن بازی قسمت‌های گوناگون آن را نیز بهبود داده است. این بازی برای صفحه‌ی آیفون ۵ بهینه‌سازی شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

jet set radio بازی اسکیت سواری سرگرم کننده Jet Set Radio 1.0   آیفون و آیپد

 

Milad بازدید : 95 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر اهل بازی با آیفون یا آیپد خود باشید حتما نام بازی Cut the Rope را شنیده‌اید. بازی زیبایی که در آن باید به یک موجود دوست داشتنی شیرینی مورد علاقه‌اش را بدهید. حالا شرکت سازنده‌ی بازی در یک حرکت خلاقانه نمونه‌ی واقعیت افزوده‌ی این بازی را عرضه کرده است که بسیار جالب است. شما یک کارت مخصوص را از طریق برنامه باید پرینت بگیرید و آن را روی یک سطح مثل میزتان قرار دهید سپس دوربین آیفون / آیپد خود را به سمت آن شکل پرینت‌شده روی کاغذ بگیرید و حالا همان موجود دوست‌داشتنی بصورت واقعیت افزوده به شما نشان داده می‌شود! انگار که روی میز نشسته و منتظر است تا شما اون را غذا دهید. کافیست با حرکت دست روی آیفونتان شیرینی‌ها را به سمت او پرتاب کنید. هرچه شیرینی بیشتری به او بدهید امتیازتان بالاتر خواهد بود. برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

 

om nom candy flick بازی زیبا و خلاقانه Om Nom: Candy Flick 1.0   آیفون و آیپد

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,155
  • بازدید ماه : 1,285
  • بازدید سال : 86,800
  • بازدید کلی : 1,135,311