loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
Milad بازدید : 187 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 197 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 189 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

در WWE 2K14 ما شاهد یک بخش جدید با حال و هوای نوستالوژی باشیم که Thirty Years of Wrestlemania نام دارد. این مد بدین گونه است که بازی‌های مشهور پی پر ویو Wrestemania گلچین شده است و قرار است بار دیگر در قالب ویدئوگیم نمایش داده شود که مطمئناً می‌تواند برای طرفداران قدیمی این سبک امیدوار کننده باشد. البته اگر شما از گذشته مسابقات کشتی کچ را دنبال کرده باشید، قطعاً بازی‌های بزرگی را نظیر Hulk Hogan vs. Andre the Giant در Wrestlemania III یا حتی The Rock vs. Hulk Hogan در Wrestlemania X8 را به خاطر خواهید آورد. این مد خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارد، زیرا علاوه بر این که باعث تداعی خاطرات شیرین گذشته می‌شود، ما شاهد راستر بسیار کاملی از این سری که بخش اعظمی از آن‌ها را لجندها تشکیل می‌دهند، خواهیم بود. گذشته از همه‌ی این‌ها، بار دیگر ما شاهد بازگشت بخش بسیار درگیر کننده‌ی GM Mode خواهیم بود. این بخش که در سال ۲۰۰۸ از آن استفاده شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شد اما متأسفانه تیم سازنده نتوانست از آن به خوبی استفاده کنند و همین امر سبب کنار گذاشتن آن بخش به مدت ۵ سال شد. حالا با وجود ناشر جدید، این بخش هم برگردانده شد. شما می‌بایست با خلاقیت، دقت و هوش خود بتوانید استارهای معروف و مشهور زیادی را جذب کنید و با ساختن استوری‌لاین‌های مهیج، ریتینگ بالایی را برای شوء خود رقم بزنید. مطمئناً این بخش چالش‌های بسیار زیادی خواهد داشت که برای هر کدام از بازیکنان بسیار بالانس خواهد بود.

WWE 2K14 XBOX360-SPARE

 

دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 697 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است......

دانلود بازی Battlefield 4 برای XBOX360 | گیم پور

Milad بازدید : 161 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است......

بیابانگرد دیوانه | پیش نمایش بازی Mad Max | گیم پور

Milad بازدید : 325 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

شخصیت و داستان های کمیک همیشه مورد توجه صنعت بازی و سینما بوده اند، بتمن یکی از سوپر هیرو های همین داستان های دلنشین است که در سال های اخیر فیلم های موفقی مثل سه گانه The Dark Knight را در کارنامه خود ثبت نموده و در دنیای بازی نیز پس از انتشار نخستین نسخه از سری Arkham یعنی Arkham Asylum به محبوبیت و موفقیت بزرگی دست یافته است، نسخه دوم با عنوان Arkham City منتشر شد و توانست باز هم نظر منتقد ها و بازیکنان را به سوی خود جلب کند.....

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای XBOX360 |گیم پور

Milad بازدید : 216 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.....

دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای XBOX360 	|گیم پور

Milad بازدید : 253 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Dishonored دارای نقاط مثبت بسیاری است که می توانند به عنوان برگ برنده این بازی به حساب بیایند، داستان، گرافیک و گیم پلی همگی دست به دست هم داده اند و توانسته اند یک بازی خوش ساخت را خلق کنند که به طور حتم از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود بازی Dishonored Game of the Year Edition برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 169 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Air Conflicts Vietnam یکی دیگر از بازی های می باشد که جنگ ویتنام رو بازگو میکند که به تازگی توسط کمپانی BitComposer Games برای XBOX360 منتشر شده است، بازی در سال ۱۹۶۸اتفاق می افتد و وظیفه ی شما  در این بازی این است که با دشمنان مبارزه کنید، در این بازی تجربه جنگ ویتنام و استفاده از منفجر کننده ترین سلاح ها و شاهد تجارب خلبانان شجاع نیروی هوایی ایالات متحده باشید.

 دانلود بازی Air Conflicts Vietnam برای XBOX360 | گیم پور

Milad بازدید : 272 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

CODEMASTERS سازنده ی محبوب عناوین ریسینگ امروز F1 2013 یکی دیگر از بازی های ریسینگ خود که هرساله به بازار می آید را برای XBOX360 منتشر کرد. شرکت کدمسترز در میان طرفداران سبک اتومبیل رانی شناخته شده است. محموعه بازی های Colin McRae ، Grid و فرومول ۱ تنها بخشی از کارنامه درخشان کدمسترز است. اگر از فرمول ۱ : ستارگان که یک بازی آرکید است صرف نظر کنیم ، F1 2013 ، پنجمین قسمت از این مجموعه بازی ها است که مراحل ساخت و تولیدش را زیر نظر استودیو شعبه بیرمنگام کدمسترز پشت سر گذاشته است، اگر از طرفداران فرمول ۱ هستید، از همین الان می گوییم که قرار است با یک پدیده در این مجموعه روبرو شوید. چرا که قرار است نوآوری های فراوانی را در قسمت جدید آن تجربه کنید. تمرکز اصلی بازی بر روی شعبه سازی مسابقات فصل ۲۰۱۳ فرمول یک است، بنابراین ۱۱ تیم در قالب ۲۲ راننده در ۱۹ پیست اصلی ، با هم به رقابت خواهند پرداخت. البته بخش های انفرادی و جایزه بزرگ همچنان در بازی وجود دارند و می توانید مثل گذشته از آنها لذت ببرید.

دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360 | گیم پور

Milad بازدید : 180 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2k14 XBOX360-SPARE

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 |گیم پور

 

Milad بازدید : 223 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

FIFA 14 XBOX360-FAIZY | Region Free

 

 دانلود بازی FIFA 14 برای XBOX360| گیم پور

 

Milad بازدید : 192 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 نسخه ی جدیدی از سری بازی های روباتیک و مکانیکی نظامی استدیو From Software می باشد که به تازگی توسط کمپانی Namco Bandai برای XBOX360 منتشر شده است. Verdict Day یک عنوان روباتیک و محبوب است که حوادث آینده و جنگ هایی را بر سر منابع ارزشمند طبیعی در آینده را نشان می دهد.این عنوان دارای یک بخش چند نفره زیبا و غنی می باشد که شما می توانید با دوستان خود به بازی کردن این عنوان و تسخیر مناطق و منابع مختلف بپردازید و اما اگر شما بازی کردن به صورت تک نفره و آفلاین را ترجیح می دهید سازندگان در این بازی AI ها و یا هوش مصنوعی هایی را برای بازی کردن این عنوان به صورت تک نفره نیز برای شما قرار داده اند.

 

دانلود بازی Armored Core Verdict Day برای XBOX360 | گیم پور

Milad بازدید : 348 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

 

Hot Wheels World’s Best Driver XBOX360-iMARS

 

 دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای XBOX360|گیم پور

 

Milad بازدید : 162 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

 

Pro Evolution Soccer 2014 XBOX360-COMPLEX

Note| Region: PAL

 

 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360| گیم پور

 

Milad بازدید : 377 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360|گیم پور

 

Milad بازدید : 486 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه ۲۰۱۱ آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند، عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه ۲۰۱۴ که چند روز دیگر نسخه کامل این بازی منتشر می شود قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد، Konami Digital Entertainment اعلام نمود که عنوان Pro Evolution Soccer 2014 در تاریخ ۲۴ سپتامبر برای پلتفرم های Xbox 360, PC, PSP و PlayStation 3 منتشر خواهد شد، نسخه جدید این سری با پیشرفت های چشمگیری مانند استفاده از موتور Kojima Production یعنی FOX Engine همراه است که به بهتر شدن جلوه های بصری و مفهومی کمک شایانی می کند.

 

 دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360 | گیم پور

Milad بازدید : 174 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی NHL 14 یا همان هاکی روی یخ یک بازی ورزشی بسیار هیجان انگیز می باشد که به تازگی برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. NHL یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی برروی یخ می باشد که توسط شرکت EA منتشر شده است . این بازی با داشتن گرافیک بالا ، گیم پلی ابتکاری جدید ، سرعت و دقت در گرفتن ، خلاقیت و استراتژی در بازی از نکات مثبت این بازی می باشد . نسخه ۱۴ این بازی با پیشرفت های متعدد ، بیش از پیش به یک شبیه ساز ورزش خشونت آمیز هاکی روی یخ تبدیل شده است که بازیکنان می توانند به صورت کامل برروی بازی و کنترل توپ مسلط باشند. در چند سال اخیر سری بازی هایی NHL (شبیه ساز هاکی روی یخ) توانستند پیشرفتی چشمگیر و قابل ملاحظه داشته باشند به طوری که چند سالی است که عنوان NHL از سوی سایت ها و مجلات زیادی به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب می شود.

 

 دانلود بازی NHL 14 برای XBOX360 | گیم پور

 

Milad بازدید : 130 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

 

Saints Row IV XBOX360-iMARS

دانلود بازی Saints Row IV برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 204 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

 

The Bureau: XCOM Declassified XBOX360-SPARE

 دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 1007 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۰ بود که نسخه Conviction بازی Splinter Cell منتشر شد، این بازی که هم مخفی کاری و هم اکشن بود نظرات متفاوتی را به همراه داشت، کم کم وقت آن رسیده بود که نسخه جدیدی از این سری رونمایی شود. یوبی سافت در E3 امسال دو بازی بزرگ داشت یکی Watch Dogs و یکی هم این بازی، اخبار ساخت این بازی در سال ۲۰۱۰ توسط جید ریموند که تهیه کننده بازی AC است اعلام شد. امسال یوبی سافت بازی اسپلینتر سل لیست سیاه رو معرفی کرد، سم فیشر قهرمان نسخه قبل در این بازی هم قهرمان باقی مانده و برای ماموریتی به عراق اعزام شده. در عراق چند گروه تروریستی که از سلطه آمریکایی ها بر عراق به تنگنا آمده بودن قصد در بر پا کردن شورشی در عراق شدند تا استقلال عراق را به دست خوشان بگیرند از این رو نیرو های آمریکایی سم فیشر را دوباره به خدمت خودشان می گیرند و برای انهدام و گرفتن اعتراف و اطلاعات به کردستان عراق می فرستند.

دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 135 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه ی اول این بازی با نام PayDay The Heist توسط Sony Online Entertainment برای پلتفرم های PS3 و PC به صورت دیجیتالی در سال ۲۰۱۱ عرضه شد. این بازی که از امتیازات و نقد های نسبتا مثبتی بهره مند شد توانست در هفته ی اول عرضه اش در آمریکای شمالی هفتصد هزار کپی بفروشد تا کارگردان این بازی آقای دیوید گلدفرب صراحتا بگوید: Pay Day بهترین شبیه ساز دزدی در تاریخ بازی های ویدئویی است. حال نسخه ی دوم این بازی با بهره گیری از مکانیک های قابل قبول نسخه ی اول برای کنسول XBOX360 منتشر شده است تا دلقک های دزد، تابستان امسال دومین حقوق خود را بگیرند.

دانلود بازی Payday 2 برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 349 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی Serious Sam از محبوبترین بازیهای اکشن اول شخص محسوب میشود که تاکنون چندین نسخه مختلف از آن توسط کمپانی Croteam ساخته شده است و طرفداران زیادی سراسر دنیا دارد. اولین نسخه این بازی با نام Serious Sam The First Encounter در ۱ مارس سال ۲۰۰۱ و اول برای PC عرضه شد بعد از آن در ۱۱ اکتبر ۲۰۰۵ نسخه جدیدتر Serious Sam منتشر شد که نتوانست موفقیت نسخه اول را بدست آورد. در نوامبر سال ۲۰۱۱ نسخه سوم این بازی این بار یا یک موتور جدید و بهتر همراه با گرافیک بسیار بالاتر برای بیشتر پلتفرم ها تهیه و منتشر شد. این بازی شامل داستان زیبا٬ صحنه ها و اکشن های خارق العاده ای است که می تواند تا ساعت ها گیمر را سرگرم کند.

 

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

 دانلود بازی The Serious Sam Collection برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 206 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 این بازی  بر اساس انیمیشنی با نام Smurfs 2 The Video Game که ساخته کمپانی سونی است ساخته شده است و توسط کمپانی Ubisoft برای XBOX360 منتشر شده است. داستان این بازی در مورد موجودات آبی رنگ و کوتاه قد افسانه ای است که برای فرار از دست گارگامل، جادوگر بد جنس از دهکده کوچکشان خارج شده، مجبور به گذر کردن از دالانی می شوند که آن ها را وارد دنیای آدم ها می کند اسمورفهای ریزه میزه باید راهی برای برگشتن به دهکده خود پیدا کنند قبل از اینکه دست گارگامل به آنها برسد.

 

| نسخه Jtag با حجم ۸۰۷ مگابایت به پست اضافه شد |

 دانلود بازی The Smurfs 2 برای XBOX360

 

Milad بازدید : 185 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

سبک hack and slash یکی از سبک هایی است که در نسل حاضر دست خوش تغییرات بسیاری شد و هم اکنون نیز شاهد بازی های بسیاری هستیم که از این سبک پیروی می کنند و سیاق و روند آن ها با هم تفاوت های بسیاری دارد؛ از God of War و DmC بگیرید تا MG Rising و Ninja Gaiden. هر یک المان های خاص خود را دارند و روند هایشان در گیم پلی و پیشرفت داستان تفاوت های بسیاری دارد. اما همواره شاهد عناوین خاص ژاپنی بوده ایم که مورد پسند هر کسی واقع نمی شود مانند نقش آفرینی های ژاپنی. سبک هک و اسلش هم از قاعده مستثنی نشده و علیرغم این که مانند عناوین مذکور، بسیاری از سازنده های ژاپنی در این سبک سهیم هستند، اما یک هک و اسلش کاملا متفاوت توسط Omega Force و Koei در سال ۱۹۹۷ متولد شد. Dynasty Warriors که هشتمین قسمت آن دو کنسول PS3 و X360 را مفتخر به میزبانی خود کرده است.

 دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360|گیم پور

Milad بازدید : 102 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Painkiller Hell and Damnation عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که هم اکنون توسط کمپانی Nordic Games برای XBOX360 منتشر شده است. شیطان بازگشته و با خود تاریکی خاصی به شهر داده است، شهر پر از موجودات خبیس شده و کسی باید جلوی آنها بایستد.ارواح در برزخ زندانی شده و به دام افتاده اند. باری دیگر شما در نقش Daniel Garner در این موقعیت سخت و وحشتناک برای مبارزه با شیاطین برمیخیزید و به جنگ این موجودات میروید. تنوع این موجودات نیز میتواند یکی از نکات مثبت و تاثیر گذار در زیبا شدن این بازی لقب گیرد.فضای بازی با گرافیک بالا ، موجودات وحشتناک همراه با صداهای عجیبشان و موزیک فوق العاده هیجان انگیز پس زمینه بازی و … همه این ها باعث میشوند که شما هیجان واقعی رو حس کرده و از این بازی زیبا لذت ببرید.

gamepur

Milad بازدید : 103 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

عنوان Dark یکی از عناوین نقش آفرینی محسوب می شود که به سبک های مخفی کاری و اکشن توسط کمپانی Kalypso برای XBOX360 منتشر شده است. شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم. یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد، این دقیقا سوژه ای است که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است.

gamepur

Milad بازدید : 193 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی یک بازی اول شخص است که توسط شرکت Deep Silver برای XBOX360 منتشر شده است. بازی Ride to Hell در کالیفرنیا اتفاق میافتد. شما در نقش سربازی کهنه کار بازی رو انجام میدهید که تازه از جنگ ویتنام برگشته است و سعی میکنه دنیای جدید رو برای خودش بسازه. در اول بازی شما به عنوان یک فرد تازه کار به یکی از گرو های موتور سوار به نام دست شیطان مپیوندید ( Devil’s Hand ) و اینگونه هست که ماجرا جوبی شما اغاز میشود. شما بالاخره در گروه به مقام خود می رسید و این اتفاق دقیقا در زمانی میافتد که چشم هم چشمی و رقابت بین گروه های موتور سوار به اوج خود رسیده و در این راه حتی پلیس هم در طول ماجراجویی شما هست. بازی به صورت open-world هست و دارای روندی غیر خطی است و همچنین شما میتوانید ماموریتی رو انجام دهید که به دل خواهتان هست. موتور سیکلت در بازی نقش بسیار بزرگی رو ایفا میکند تنظیمات زیادی برای این کار در بازی وجود دارد و شما متوانید هر طور که خواستید موتور خود را بسازید.

gamepur

Milad بازدید : 181 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

 

Deadpool XBOX360-iMARS

 gamepur

Milad بازدید : 315 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

 

Le Tour De France 2013 XBOX360-SPARE

 gamepur

 

Milad بازدید : 237 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me XBOX360-STRANGE

آپلود عکس

Milad بازدید : 146 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

GRID 2 XBOX360-SPARE

 

Milad بازدید : 95 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE XBOX360-COMPLEX

 

Milad بازدید : 141 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 

Milad بازدید : 252 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

Resident Evil Revelations XBOX360-iMARS | 8.0 GB

 

Milad بازدید : 163 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بعد از ساخت و پخش فیلم مشهور آمریکایی Star Trek در سال ۲۰۰۹ ، دو کمپانی مشهور Namco Bandai و Paramount Pictures نیز تصمیم به ساخت بازی این فیلم زیبا گرفتند که طبق برنامه ریزی آنها قرار بود در سال ۲۰۱۲ عرضه شود اما بنا به دلایلی این تاریخ به ماه آوریل ۲۰۱۳ میلادی محول شد. این بازی شما را به سفرهایی طولانی و حماسی در میان سیاره های ناشناخته می برد و نبردهایی پیشرفته و مدرن با مهمات و سلاح های قرن بیست و سوم را ارائه می دهد. قهرمانان بازی Kirk and Spock با قدرت هر چه تمامتر و در کنار هم می کوشند تا با دشمنان افسانه ای غالب بر کهکشان ، مبارزه کنند.

Milad بازدید : 161 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروز نسخه جدیدی از بازی زیبای Dragons Dogma توسط کمپانی معروف Capcom برای XBOX360 منتشر شد. نام کامل این نسخه Dragons Dogma Dark Arisen می باشد. این بازی نشانگر تلاش capcom برای ارائه ی یک بازی اکشن ماجراجویی فانتزی با عناصر RPG می باشد. Drogon’s Dogma دارای طیف وسیعی از حرکات و اعمال گوناگون است که به هم پیوسته وقرار است لحظات جالبی را برای بازیبازان رقم بزند.بازیباز در طول بازی شاهد اضافه شدن المان های اکشن خواهد بود و همچنین خواهد دید که این بازی مشخصه ی آر پی جی کلاسیک را داراست.در ضمن یکی از خلاقیت هایی که در این بازی به کار رفته ارتباط Glynn با اژدهای سخنگو می باشد و میتواند توسط وی قدرت ها و فنون بیش تری کسب کند..

Milad بازدید : 279 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Dead Island: Riptide XBOX360-iMARS

 

Dead Island Riptide cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360

 

Milad بازدید : 155 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us XBOX360-SWAG

 

injustice gods among us screenshots cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

 

Milad بازدید : 150 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را  با لینک مستقیم از وبسایت یوروگیمر دریافت نمایید.

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,373
  • بازدید ماه : 1,503
  • بازدید سال : 87,018
  • بازدید کلی : 1,135,529