loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
Milad بازدید : 734 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری GT6 استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation خواهد بود. تکنیکی که با مدل‌سازی سه بعدی سر و کار داشته و میزان چندضلعی‌ها را نسبت به شرایط مختلف تغییر می‌دهد. به این شکل که اتومبیلی که در نزدیکی شما قرار دارد، چندضلعی‌های بیشتری داشته و اتومبیل‌هایی که فاصله زیادی از شما دارند، با چندضلعی‌های کمتری همراه بوده و این موضوع پردازش بازی را سریع‌تر می‌کند. موتور رندر HDR نیز در GT6 بهبود قابل توجهی نسبت به قبل دارد و کیفیت نورپردازی و افکت‌هایی چون موشن بلور نیز تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. یک بازی ریسینگ بدون اتومبیل‌های خود ارزشی نخواهد داشت و سری GT نیز همواره در این زمینه جزو بهترین‌ها بوده است. بازی در مجموع حدود ۱۲۰۰ اتومبیل را شامل می‌شود که حدوداً ۴۰۰ عدد از آن‌ها پریمیوم بوده (کیفیت بالا و طراحی شده بر اساس سخت‌افزار PS3) و ۸۰۰ عدد نیز استاندارد هستند که از نسل قبل به این بازی منتقل شده‌اند. همان‌طور که گفته شد اتومبیل‌های استاندارد یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های نسخه قبلی بودند که این بار نیز همراه بازی هستند. البته این اتومبیل‌ها این بار جدا از سایر اتومبیل‌ها نبوده و همگی در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرند و برای خرید اتومبیل مورد نظر، کافی است به کمپانی مربوطه رفته و همه اتومبیل‌های آن کمپانی را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. در سمت دیگر اتومبیل‌های پریمیوم با کیفیتی فوق‌العاده و جزییات کم‌نظیر خود در دسته‌بندی‌های مختلف پذیرای بازیکنان خواهند بود. اتومبیل‌هایی که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی چون BMW 507 مدل ۱۹۵۷، Ferrari Dino مدل ۱۹۷۱، KTM X-Bow مدل ۲۰۱۲ و البته اتومبیل Jay Leno Oldsmobile Toronado مدل ۱۹۶۶ با قدرت ۱۰۷۰ اسب بخار اشاره کرد.

Gran Turismo 6 PS3-DUPLEX

 

 دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 177 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals PS3-DUPLEX

 

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 184 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

آماده برای اندکی تفریح باشید! شکار برای Invizimal ها در هرجا و هر مکانی صورت می گیرد! این موجودات کوچک و اسرارآمیز در اطراف ما زندگی می کنند اما فقط دستگاه PS Vita شما می تواند آن ها را مشاهده کند. به دنبال Invizimal ها در اطراف خود بگردید، در اتوبوس و یا در زمین بازی، موجودات دوست داشتنی خود را جمع آوری کنید و مجموعه ای بیش از ۱۴۰ موجود کلاسیک و جدید را جمع آوری کنید.

Invizimals The Lost Kingdom PS3-ACCiDENT

 

دانلود بازی Invizimals The Lost Kingdom برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 322 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (1)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3|گیم پور

 

Milad بازدید : 470 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

در WWE 2K14 ما شاهد یک بخش جدید با حال و هوای نوستالوژی باشیم که Thirty Years of Wrestlemania نام دارد. این مد بدین گونه است که بازی‌های مشهور پی پر ویو Wrestemania گلچین شده است و قرار است بار دیگر در قالب ویدئوگیم نمایش داده شود که مطمئناً می‌تواند برای طرفداران قدیمی این سبک امیدوار کننده باشد. البته اگر شما از گذشته مسابقات کشتی کچ را دنبال کرده باشید، قطعاً بازی‌های بزرگی را نظیر Hulk Hogan vs. Andre the Giant در Wrestlemania III یا حتی The Rock vs. Hulk Hogan در Wrestlemania X8 را به خاطر خواهید آورد. این مد خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارد، زیرا علاوه بر این که باعث تداعی خاطرات شیرین گذشته می‌شود، ما شاهد راستر بسیار کاملی از این سری که بخش اعظمی از آن‌ها را لجندها تشکیل می‌دهند، خواهیم بود. گذشته از همه‌ی این‌ها، بار دیگر ما شاهد بازگشت بخش بسیار درگیر کننده‌ی GM Mode خواهیم بود. این بخش که در سال ۲۰۰۸ از آن استفاده شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شد اما متأسفانه تیم سازنده نتوانست از آن به خوبی استفاده کنند و همین امر سبب کنار گذاشتن آن بخش به مدت ۵ سال شد. حالا با وجود ناشر جدید، این بخش هم برگردانده شد. شما می‌بایست با خلاقیت، دقت و هوش خود بتوانید استارهای معروف و مشهور زیادی را جذب کنید و با ساختن استوری‌لاین‌های مهیج، ریتینگ بالایی را برای شوء خود رقم بزنید. مطمئناً این بخش چالش‌های بسیار زیادی خواهد داشت که برای هر کدام از بازیکنان بسیار بالانس خواهد بود.

WWE 2K14 PS3-STRiKE

 

دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 139 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است......

دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3 | گیم پور

Milad بازدید : 199 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Assassins Creeds IV به جرئت میتوان گفت این بازی جزء یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی در سبک زیبا و تاریخی خودش میباشد. اولین سری بازی با نام Assassins Creeds شناخته شد که بعد از استقبال زیاد از این بازی شرکت Ubissoft این سری بازی را ادامه داد

 دانلود بازی Assassins Creed IV Black Flag برای PS3 | گیم پور

Milad بازدید : 230 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

شخصیت و داستان های کمیک همیشه مورد توجه صنعت بازی و سینما بوده اند. بتمن یکی از سوپر هیرو های همین داستان های دلنشین است که در سال های اخیر فیلم های موفقی مثل سه گانه The Dark Knight را در کارنامه خود ثبت نموده و در دنیای بازی نیز پس از انتشار نخستین نسخه از سری Arkham یعنی Arkham Asylum در سال ۲۰۰۹ به محبوبیت و موفقیت بزرگی دست یافته است....

دانلود بازی Batman Arkham Origins Special Edition برای PS3 |گیم پور

Milad بازدید : 213 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان "خیال می کند که Jodie مال اوست".

Beyond Two Souls PS3-iMARS

 

 دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3|گیم پور

 

Milad بازدید : 159 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PS3-COLLATERAL

دانلود بازی F1 2013 برای PS3 |گیم پور

Milad بازدید : 239 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14 توسط کمپانی EA برای PS3 منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

 

 دانلود بازی FIFA 14 برای PS3 | گیم پور

 

Milad بازدید : 306 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

 

Hot Wheels World’s Best Driver PS3-iMARS

 

 دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3|گیم پور

 

Milad بازدید : 283 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

 

Puppeteer PS3-DUPLEX

 

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3|گیم پور

 

Milad بازدید : 173 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-DUPLEX

دانلود نسخه کامل بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 159 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی NHL 14 یا همان هاکی روی یخ یک بازی ورزشی بسیار هیجان انگیز می باشد که به تازگی برای کنسول PS3 منتشر شده است. NHL یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی برروی یخ می باشد که توسط شرکت EA منتشر شده است . این بازی با داشتن گرافیک بالا ، گیم پلی ابتکاری جدید ، سرعت و دقت در گرفتن ، خلاقیت و استراتژی در بازی از نکات مثبت این بازی می باشد . نسخه ۱۴ این بازی با پیشرفت های متعدد ، بیش از پیش به یک شبیه ساز ورزش خشونت آمیز هاکی روی یخ تبدیل شده است که بازیکنان می توانند به صورت کامل برروی بازی و کنترل توپ مسلط باشند. در چند سال اخیر سری بازی هایی NHL (شبیه ساز هاکی روی یخ) توانستند پیشرفتی چشمگیر و قابل ملاحظه داشته باشند به طوری که چند سالی است که عنوان NHL از سوی سایت ها و مجلات زیادی به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب می شود.

 

قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

 

 دانلود بازی NHL 14 برای PS3 | گیم پور

Milad بازدید : 151 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

 

The Bureau: XCOM Declassified PS3-iMARS

دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 534 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

 

Saints Row IV PS3-iMARS

 دانلود بازی Saints Row IV برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 746 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۰ بود که نسخه Conviction بازی Splinter Cell منتشر شد. این بازی که هم مخفی کاری و هم اکشن بود نظرات متفاوتی را به همراه داشت. کم کم وقت آن رسیده بود که نسخه جدیدی از این سری رونمایی شود. یوبی سافت در E3 امسال دو بازی بزرگ داشت یکی Watch Dogs و یکی هم این بازی. اخبار ساخت این بازی در سال ۲۰۱۰ توسط جید ریموند که تهیه کننده بازی AC است اعلام شد. امسال یوبی سافت بازی اسپلینتر سل لیست سیاه رو معرفی کرد. سم فیشر قهرمان نسخه قبل در این بازی هم قهرمان باقی مانده و برای ماموریتی به عراق اعزام شده. در عراق چند گروه تروریستی که از سلطه آمریکایی ها بر عراق به تنگنا آمده بودن قصد در بر پا کردن شورشی در عراق شدند تا استقلال عراق را به دست خوشان بگیرند از این رو نیرو های آمریکایی سم فیشر را دوباره به خدمت خودشان می گیرند و برای انهدام و گرفتن اعتراف و اطلاعات به کردستان عراق می فرستند.

دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 361 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه ی اول این بازی با نام PayDay The Heist توسط Sony Online Entertainment برای پلتفرم های PS3 و PC به صورت دیجیتالی در سال ۲۰۱۱ عرضه شد. این بازی که از امتیازات و نقد های نسبتا مثبتی بهره مند شد توانست در هفته ی اول عرضه اش در آمریکای شمالی هفتصد هزار کپی بفروشد تا کارگردان این بازی آقای دیوید گلدفرب صراحتا بگوید: Pay Day بهترین شبیه ساز دزدی در تاریخ بازی های ویدئویی است. حال نسخه ی دوم این بازی با بهره گیری از مکانیک های قابل قبول نسخه ی اول برای کنسول PS3 منتشر شده است تا دلقک های دزد، تابستان امسال دومین حقوق خود را بگیرند.

دانلود بازی Payday 2 برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 229 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از بمب های خبری ماه های اخیر تایید عنوان Metal Gear Solid The Legacy Collection برای کنسول  PS3 بود تا اینبار طرفداران این سری بتوانند مجموعه ی کامل این سری را پیش از انتشار نسخه ی پنجم آن بار دیگر تجربه کنند. در این مجموعه همه ی عناوین این سری از سال ۱۹۹۸ که اولین نسخه ی این سری بود تا سال ۲۰۰۸ یعنی نسخه ی Metal Gear Solid 4  Guns of the Patriots وجود دارد و یک تجربه ی ناب را برای طرفداران سری Metal Gear رقم می زند. این نسخه برای ژاپن می باشد و نسخه اروپا این بازی  در ماه سپتامبر امسال منتشر می شود.

 دانلود بازی Metal Gear Solid The Legacy Collection برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 250 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

سبک hack and slash یکی از سبک هایی است که در نسل حاضر دست خوش تغییرات بسیاری شد و هم اکنون نیز شاهد بازی های بسیاری هستیم که از این سبک پیروی می کنند و سیاق و روند آن ها با هم تفاوت های بسیاری دارد. از God of War و DmC بگیرید تا MG Rising و Ninja Gaiden، هر یک المان های خاص خود را دارند و روند هایشان در گیم پلی و پیشرفت داستان تفاوت های بسیاری دارد. اما همواره شاهد عناوین خاص ژاپنی بوده ایم که مورد پسند هر کسی واقع نمی شود مانند نقش آفرینی های ژاپنی، سبک هک و اسلش هم از قاعده مستثنی نشده و علیرغم این که مانند عناوین مذکور، بسیاری از سازنده های ژاپنی در این سبک سهیم هستند، اما یک هک و اسلش کاملا متفاوت توسط Omega Force و Koei در سال ۱۹۹۷ متولد شد. Dynasty Warriors که هشتمین قسمت آن دو کنسول PS3 و X360 را مفتخر به میزبانی خود کرده است.

دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 421 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

سونی به تازگی دموی بازی Gran Turismo 6 را با نام GT ACADEMY 2013 برای دانلود به طور رایگان در شبکه PSN قرار داده است. در این دمو شما از یک آهنگ Silverstone و چند خودرو بنامهای نیسان leaf ،gtr ،۳۷۰z بهره مند خواهید بود. ظاهراً این دمو تفاوت زیادی با نسخه ی قبلی بازی یعنی GT 5 ندارد! همچنین باید بدانید که تفاوت زیادی در کنترل ماشین ها نسبت به نسخه های قبلی خود وجود ندارد و صرفاً این بازی یک Simulator می باشد و تنها چیز جدیدی که این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود دارد گرافیک بالاترش می باشد که البته خیلی هم بالاتر نیست!

 

|نسخه آزمایشی|

دانلود بازی Gran Turismo 6 Beta برای PS3|گیم پور

Milad بازدید : 256 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی یک بازی اول شخص است که توسط شرکت Deep Silver برای PS3 منتشر شده است. بازی Ride to Hell در کالیفرنیا اتفاق میافتد. شما در نقش سربازی کهنه کار بازی رو انجام میدهید که تازه از جنگ ویتنام برگشته است و سعی میکنه دنیای جدید رو برای خودش بسازه. در اول بازی شما به عنوان یک فرد تازه کار به یکی از گرو های موتور سوار به نام دست شیطان مپیوندید ( Devil’s Hand ) و اینگونه هست که ماجرا جوبی شما اغاز میشود. شما بالاخره در گروه به مقام خود می رسید و این اتفاق دقیقا در زمانی میافتد که چشم هم چشمی و رقابت بین گروه های موتور سوار به اوج خود رسیده و در این راه حتی پلیس هم در طول ماجراجویی شما هست. بازی به صورت open-world هست و دارای روندی غیر خطی است و همچنین شما میتوانید ماموریتی رو انجام دهید که به دل خواهتان هست. موتور سیکلت در بازی نقش بسیار بزرگی رو ایفا میکند تنظیمات زیادی برای این کار در بازی وجود دارد و شما متوانید هر طور که خواستید موتور خود را بسازید.

 gamepur

Milad بازدید : 148 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

DeadPool بازی جدیدی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. این بازی توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده است و توسط شرکت اکتیویژن برای PS3 منتشر شده است. داستان این بازی را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops The Line ، RAGE یعنی تنولان نورث ۴۲ ساله صداگذاری کرده است. Dead Pool بازی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.

gamepur

Milad بازدید : 135 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.

 

The Last of Us PS3-DUPLEX | 27.9 GB

Note: Repack_English Only

 آپلود عکس

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 211 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Remember Me در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است. داستان این بازی پیرامون تجارت حافظه انسان می چرخد، Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است. این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود. Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود و در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند.

آپلود عکس

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 148 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

GRID 2 PS3-STRiKE

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 107 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE PS3-DUPLEX

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 141 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

Resident Evil Revelations PS3-ANTiDOTE

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 116 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PS3-DUPLEX

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 167 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروز نسخه جدیدی از بازی زیبای Dragons Dogma توسط کمپانی معروف Capcom برای PS3 منتشر شد. نام کامل این نسخه Dragons Dogma Dark Arisen می باشد. این بازی نشانگر تلاش capcom برای ارائه ی یک بازی اکشن ماجراجویی فانتزی با عناصر RPG می باشد. Drogon’s Dogma دارای طیف وسیعی از حرکات و اعمال گوناگون است که به هم پیوسته وقرار است لحظات جالبی را برای بازیبازان رقم بزند.بازیباز در طول بازی شاهد اضافه شدن المان های اکشن خواهد بود و همچنین خواهد دید که این بازی مشخصه ی آر پی جی کلاسیک را داراست.در ضمن یکی از خلاقیت هایی که در این بازی به کار رفته ارتباط Glynn با اژدهای سخنگو می باشد و میتواند توسط وی قدرت ها و فنون بیش تری کسب کند.

Eurogamer

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 138 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Dead Island یکی از زیباترین و مهیج ترین بازی های ترسناک منتشر شده در سپتامبر سال ۲۰۱۱ میلادی میباشد . این بازی توسط کمپانی Deep Silver منتشر و توسط استودیوی Tech land ساخته و حمایت شد . بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد . اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جمله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودیت در آن معنا ندارد و ترس را به معنای واقعی به گیمر میچشاند . بازی Dead Island Riptide به عنوان دنباله ی بازی موفق و بسیار محبوب Dead Island در سال ۲۰۱۳ برای PS3 منتشر شده است.

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 121 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

 

Injustice: Gods Among Us PS3-RAPTURE

 

injustice gods among us ps3 cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 134 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز برای پلی استیشن ۳ هستیم. نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA Tour ۱۴ Masters Historic Edition هست. سفر خود را برای حرفه ای شدن در گلف آغاز کنید. دراین بازی گلف، بازیکنان می توانند یک تورنمنت حرفه ای و سنتی را تجربه کنند. با استناد به توصیه های آموزشیار شما و تمرکز روی کار خود می توانید در این بازی به مهارت برسید.  با دنبال کردن این راه شخصیت شما از یک تور آماتور شروع می کند و در تورهای جهانی و مدرسه های Q آموزش می بینند و سرانجام در تور PGA شرکت خواهید کرد.

 

| قابل اجرا بر روی CFW 4.30 |

 

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 321 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را  با لینک مستقیم از وبسایت یوروگیمر دریافت نمایید.

Defiance PS3-DUPLEX

 

defiance ps3 cover small دانلود بازی Defiance برای PS3

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 178 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای PS3 با لینک مستقیم

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30***

| نسخه کامل و معتبر DUPLEX |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی دلهره آور و فوق العاده جذاب The Walking Dead: Survival Instinct که در استودیو بازیسازی Terminal Reality ساخته شده و سپس کمپانی قدرتمند و مطرح Activision آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، پس از یک فصل بسیار موفق فصل جدید مردگان متحرک بازگشته است ، بازی که امسال در کمال نا باوری به عنوان بهترین بازی سال شناخته شد ، اگرجه خیلی از بازی ها دیگری نیز می توانست انتخاب شود اما داستان پردازی و گیم پلی بسیار عالی این بازی حتی عنوان های بسیار مطرح را نیز به زانو در آورد

داستان بازی : در یک توضیح کوتاه بازی The Walking Dead برگرفته شده از سریال معروفی به همین نام است که در آن جهان به شکل یک جهنم در آمده و واکرها یا همان زامبی های معروف دنیا در تصرف خود در آورده اند ، هیچ راه فراری وجود ندارد و بازماندگان این فاجعه به دنبال راهی برای زنده ماندن هستند ، در نسخه Survival Instinct داستان ۲ برادر به نام های Daryl و Merle Dixon که از کارکترهای اصلی سریال نیز هستند را به تصویر می کشد که تلاش می کنتد خود را به منطقه ای امن به نام Atlanta برسانند
گیم پلی بازی : بازی در سبک First-Person Survival است و طبق گفته سازندگان ترس و اضطراب بیشتری در نسخه جدید همراه است ، کاراکتر اصلی بازی Daryl نام دارد که بسیار عالی از روی سریال شییه سازی شده است ، نسخه جدید دارای سلاح های متنوع و کشنده است ، همچنین Daryl در اواسط بازی یک تیر و کمان بدست می آورد که در مواقعی که می خواهید بدون سر و صدا واکرها را از پا در آورید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در این نسخه انتخاب‌ها در روند و همچنین پایان بازی تاثیر‌گذارند . در طول داستان و یا ماموریت‌ها افرادی را می‌بینید که می‌توانید آن‌ها را به عضویت گروهتان در بیاورید و در آینده از کمک‌هایشان بهره‌مند شوید
گرافیک بازی : اگرچه این عنوان Activision در مقایسه با دیگر آی پی های دیگرش از گرافیک چندان بالا و حرفه ای برخوردار نیست اما قطعا گیم پلی و داستان بسیار زیبای آن این خلاء را به طور کامل پوشش داده و همین مسئله شاید اصلی ترین دلیل برای انتخاب شدن نسخه های قبلی این بازی به عنوان بهترین بازی سال بود
این بازی را می توانید هم اکنون برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت پی سی دی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید ، تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی جذاب نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 192 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

 

bioshock infinite cover ps3 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 189 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای PS3 با لینک مستقیم

***قابل اجرا بر روی CFW 4.30 – CFW 3.55***

| نسخه کامل و معتبر DUPLEX |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Army of Two The Devils Cartel که در استودیو بازیسازی Visceral Games ساخته شده و سپس کمپانی قدرتمند و معروف Electronic Arts آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، ۲ نسخه قبلی این بازی اگر چه در مقایسه با رغبا کمی جا ماند اما در دل هواداران سبک اکشن این بازی به یاد ماند ، EA امسال قصد دارد با نسخه جدید این بازی ناکامی های گذشته های خود را جبران کند هرچند که چند آی پی دیگر نیز EA در اختیار دارد که می تواند روی آنها مانور بیشتری بدهد اما این بازی نیز به سبب گیم پلی خوش ساختی که دارد فاکتورهای لازم برای محبوب شدن را در اختیار دارد ، هسته‌ی اصلی Army of Two ، بر پایه‌ی Co-Op استوار است . همیشه Visceral Games حرف‌هایی برای گفتن داشته است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بازی‌های این استودیو را تجربه کرده‌اید ، مطمئناً منتظر ویژگی‌های منحصر به فرد در The Devil’s Cartel باشید ، گیم پلی گرافیک ، صداگذاری و … تغییرات بسیار زیاد و پیشرفت چشم گیری داشته اند که در مقایسه با ۲ نسخه قبلی یک سر و گردن بالاتر است ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی برای اولین بار میان سایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 164 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

 

God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

 

درباره ps3 ,
Milad بازدید : 128 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

tomb raider ps3 cover دانلود بازی Tomb Raider برای PS3

 

درباره ps3 ,

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,453
  • بازدید ماه : 1,583
  • بازدید سال : 87,098
  • بازدید کلی : 1,135,609