loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
Milad بازدید : 366 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

برخی بازی سازان ایرانی و جوان هم هستند که به دنیال گرافیک های پرزرق و برق نیستند و در عوض بازیهای پازل گونه و معمایی با محیط های ساده ولی چالش برانگیز را در دست طراحی دارند.یکی از این تیم ها “ماسخین گیمز” است که توانستند بازی “چرخ دنده ها” را ساخت و عرضه کنند...

 

بازی چرخ دنده ها|گیم پور

Milad بازدید : 170 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی بوکس واقعی آندروید Real Boxing

Real Boxing نام بازی بوکس فوق العاده جذاب و واقعی سیستم عامل آندروید می باشد ، این بازی که از حرکات فوق واقع گرایانه بهره می جوید دارای گرافیکی بی نظیر بوده و از موتور Enreal Engine 3 بهره می برد . مشت های خود را گره کرده و صورت حریفان بزنید تا ببینید خون او چگونه در هوا پخش می شود ، این بازی فوق العاده را می توانید بر روی آندروید نسخه ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا کنید

 

 

Milad بازدید : 148 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

Total Recall عنوان یک بازی شوتر (اول شخص) و اکشن برای سیستم عامل آندروید می باشد . کارگری به نام “داگلاس” پس از مراجعه به شرکت « ریکال » احساس می کند که جاسوس است و به خودش مشکوک می شود. شرکت “ریکال” خاطرات افراد را با خاطرات جدید عوض می کند و برای آنها گذشته ای می آفریند که دوست داشتند داشته باشند. اما تعویض خاطرات “داگلاس” درست پیش نمی رود و پای او به ماجرا های عجیب و غریبی باز می شود. ماموریت های بازی به صورت ۳D و واقع گرایانه از روی فیلم برداشته شده اند . در ادامه می توانید این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت کنید .

 

Total Recall دانلود بازی شوتر Total Recall v1.2.8   آندروید

 

Milad بازدید : 141 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Appsomniacs LLC Doodle Army v1.4 یک بازی اکشن و دوبعدی برای سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با بیش از ۴۰ سلاح مختلف از جمله تپانچه، تفنگ دستی، تفنگ تک تیرانداز ، نارنجک و بسیاری دیگر از سلاح ها به جنگ دشمنان بروید. شنیدن فریادهای دشمنان که به آن ها تیراندازی می کنید قطعاً شیرین خواهد بود !

 

Appsomniacs LLC Doodle Army بازی زیبا و اکشن Appsomniacs LLC Doodle Army v1.4   آندروید

 

Milad بازدید : 174 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

Ultimate Rally Championship – تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ultimate Rally Championship بازي مسابقات رالي Ultimate Rally Championship v.1.3   آندرويد

 

Milad بازدید : 130 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Beat Your Boss 1.1.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0   اندروید

 

Milad بازدید : 154 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از بین نسخه‌های موبایل این بازی عنوان Most Wanted تا این لحظه جدیدترین آن‌ها به‌شمار می‌رود.در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای موبایل باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است و در حین بازی شما به یکی از اهداف اصلی پلیس برای دستگیری تبدیل خواهید شد! در این بازی همچنین قابلیت‌هایی برای ارتقا و شخصی‌سازی خودرو در نظر گرفته شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

nfs mw android بازی ماشین سواری محبوب Need for Speed Most Wanted 1.0.28   اندروید

 

Milad بازدید : 127 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city android بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   اندروید

 

Milad بازدید : 221 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

بدون شک سری بازی‌های Modern Combat از کامل‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص یا FPS برای موبایل و تبلت به شمار می‌روند. اما آخرین نسخه از این بازی ساخت Gameloft همانطور که قول داده شده بود امروز برای iOS عرضه شد و این بازی هم سعی دارد با گرافیکی مثال‌زدنی و گیم پلی مناسب برای صفحات لمسی تجربه‌ی شیرین یک جنگ تمام عیار را برای شما رقم بزند. اگر علاقه‌مند به این سبک بازی هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mc4 zh android بازی محبوب Modern Combat 4:Zero Hour – اندروید

 

Milad بازدید : 135 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

temple run 2 android بازی جذاب و محبوب Temple Run 2   اندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,145
  • بازدید ماه : 1,275
  • بازدید سال : 86,790
  • بازدید کلی : 1,135,301