loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
Milad بازدید : 183 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

Corel VideoStudio Pro X6 ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6

 

Milad بازدید : 136 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

Acoustica Premium ابزاری حرفه ای جهت ویرایش و نگهداری موزیک می باشد. این نرم افزار تمام امکانات لازم جهت ساخت ضبط صدا و سی دی صوتی و ابزارهای حرفه ای ضبط و آنالیز ، ویرایش و رایت CD را دراختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کیفیت بالای ۳۲ بیت را پشتیبانی می کند. توسط این برنامه افکت های بسیاری مانند reverb ، chorus ، flanger را بروی موزیک خود اعمال نمایید. همچنین از DirectX و VST پشتیبانی می کند. قابلیت پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج، پشتیبانی از صداهای ۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت بر روی دیسک، قابلیت ساخت موزیک و آهنگ، توانایی کشیدن و رها کردن، کیفیت در خروجی با قابلیت تنظیم فورمت و کیفیت، برداشتن نویزها از صدا، جدا نمودن بخشی از صدا، چسباندن چند کلیپ به یکدیگر و … تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد. محیط کاربری بسیار جذاب همراه با پلاگین های کامل و استفاده فوق العاده آسان و نهایت کیفیت در خروجی از مهم ترین امکانات Acon Digital Media به شمار می روند. این نرم افزار همچنین کاربران را قادر می سازد تا به ساخت موزیک هایی دلنشین هم بپردازند.

 

Acoustica Premium Edition 5.0.0 Build 63 ویرایش صدا با Acoustica Premium Edition 5.0.0 Build 63

 

Milad بازدید : 127 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 


CyberLink ColorDirector نرم افزاری بسیار عالی و حرفه ای برای تنظیم ، ویرایش و اصلاح رنگ ویدیوها می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید نسبت به اصلاح رنگ ، اصلاح تنآژ رنگ ها و تنظیم و ویرایش رنگ های منطقه ای اقدام کنید. کاربرد این نرم افزار به راحتی استفاده از ذهن خواهد بود به طوری که تمامی امکانات ملموس و قابل فهم است. در رابطه با اصلاح رنگ ، نرم افزار به دارا بودن تنظیمات عالی به کاربر کمک میکند تا با بررسی تنظیمات به اصلاح رنگ و تنظی تنآژ و stylize (به روش یا سبک خاصی دراوردن) اقدام کند. یکی از مشکلات رایج زمانی است که دوربین در مناطق نوری مختلف قرار میگیرد و باعث می شود بالانس آن تغییر نماید و تصویر مناسب ضبط نشود. این نرم افزار با قابلیتی به نام Dynamic Exposure Correction میتواند این مشکل را رفع نماید. امکان دیگر نرم افزار این است که میتواند رنگ ها را در ویدیو شما تغییر دهد! برای مثال میتوانید تیشرتی که در تن یک فرد قرار دارد را از آبی به سبز تغییر دهید. چنین امکانی در نرم افزار گنجانده شده است. استفاده از افکت های محبوب در دنیای فیلمبرداری نیز در زمره امکانات ColorDirector می باشد و میتواند مدل های مختلف افکت رنگی را برای ویدیو مورد نظر کاربر اعمال کند. در مرحله از ویرایش و تنظیم کاربر میتواند به دیدن تصویر قبل و بعد به راحتی مقایسه را انجام دهد تا به تصویر دلخواه خود دست یابد. قابلیت هایی نیز برای چسباندن و جداسازی ویدیوها تعبیه شده است تا کاربر بتواند قسمت های دلخواه را حذف کند یا چند تکه ویدویی را به هم متصل نماید و ویرایش روی آنها انجام دهد. لازم به ذکر است باتوجه به حساسیت کاربر به کیفیت ویدیو و صوت ، این نرم افزار نیز با دقت فراوانی عمل میکند و هیچ تغییر کیفیتی در صورتی که کاربر لحاظ نکند در هنگام خروجی گرفتن اعمال نخواهد شد. کیفیت های HD برای ویدیو و Dolby Digital 5.1 و  DTS برای صوت در هنگام خروجی گرفتن به همان منوال وجود خواهند داشت.

 

CyberLink ColorDirector Ultra تنظیم ، ویرایش و اصلاح رنگ فیلم CyberLink ColorDirector Ultra 1.0.2114

 

 

 

Milad بازدید : 131 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 


Sound Normalizer نرم افزاری مناسب برای نرمال سازی صدا و افزایش کیفیت صدا و در مخالف آن کاهش حجم صدا ها می باشد. این نرم افزار با پشتسیانی از طیف وسیع فرمت های صوتی موجود میتواند با تست و نرمال سازی لایه های فایل های صوتی ، کیفیت آنها را بهبود بخشد. همچنین در رابطه با بخش کاهش حجم، این نرم افزار میتواند با استفاده از امکانات encoding تصمیم کاهش حجم فایل صوتی را با کمترین کاهش کیفیت انجام دهد به صورتی که در رابطه با فایل های صوتی flac این کاهش حجم با تبدیل به فرمت mp3 با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد شد. این نرم افزار میتواند فرایندهای پشتیبانی شده را به صورت همزمان برروی چندین فایل انجام دهد و این یعنی نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا به صورت همزمان برای چندین فایل و همچنین قابلیت کاهش حجم برای چندین فایل صوتی. فرمت های پشتیبانی شده شامل : Mp3, FLAC and Wav (PCM 8, 16, 24, 32 bits, DSP, GSM, IMA ADPCM, MS ADPCM, AC3, MP3, MP2, OGG, A-LAW, u-LAW);  می باشند. روش های نرمال سازی شامل Peak Normalization و RMS normalization خواهد بود که میتواند تاثیری مناسبی برای رفع نویز ها داشته باشد. نرم افزار دارای قابلیت ویرایش تگ های ID3 مربوط به موزیک با ویرایشگر کامل است و همچنین توانایی تبدیل فرمت بین تمامی فرمت های صوتی نیز می باشد.

 

Sound Normalizer نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا Sound Normalizer 3.99.5 Final

 

 

 

Milad بازدید : 185 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.12.1.0

 

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 505
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,460
  • بازدید ماه : 1,590
  • بازدید سال : 87,105
  • بازدید کلی : 1,135,616