loading...
اخبار روز بازی های رایانه ای|cod4-mp.rozblog.com
آخرین ارسال های انجمن
overdos بازدید : 142 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یک از تحلیل گران مشهور صنعت بازی سازی، آقای Michael Pachter، می گوید که مایکروسافت تا کنون با مشکلات زیادی دست و پنچه نرم کرده است. از قفل DRM قبل از لانچ کنسول Xbox One گرفته، تا حواشی مقدار رزولوشن بر روی این کنسول. اما مشکل واقعی وقتی خودش را نشان می دهد که قیمت کنسول PS4 افت کند، و اگر مایکروسافت می خواهد که Xbox One موفق ظاهر شود، باید Kinect اجباری را حذف کند.

overdos بازدید : 176 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بی شک نام عنوان جدید شرکت Sony Online Entertainment که در سبک MMORPG می باشد٬ به گوشتان رسیده است. عنوانی با نام H1Z1 که قرار است برای پلتفرم های PlayStation 4 و Windows عرضه شود. ما در جهان این بازی٬ باید برای بقا تلاش کنید و با زامبی ها مقابله کنید. به تازگی یک تیزر جدید از این عنوان منتشر شد که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید.

overdos بازدید : 112 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در جدول پر فروش ترین بازی های این هفته بریتانیا٬ عنوان زیبای Titanfall ساخته استودیو Respawn Entertainment همچنان در جایگاه اول و عنوان زیبای ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil (که مخصوص کنسول های نسل قبل است) همچنان در جایگاه دوم قرار دارند. بازی Call of Duty: Ghosts نیز با اختلاف بسیار از رقیب خود٬ عنوان Battlefield 4 به مقام سوم بازگشته است. در ادامه می توانید لیست بیست بازی پر فروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید.

overdos بازدید : 140 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پس از اینکه تریلری جدید از عنوان Mad Max توسط Warner Bros. رونمایی شد، حال سه تصویر جدید از این عنوان منتشر شده است که می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

overdos بازدید : 123 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پس از انتشار عنوان  Grand Theft Auto 5 از شرکت Rockstar سیلی از شایعات فضای مجازی را فرا گرفت و هر روز شاهد شایعاتی پیرامون انتشار این عنوان برای کنسول های نسل فعلی(هشتم) و PC بوده ایم و حالا بار دیگر یکی از خرده فروش های آلمان این عنوان را برای PS4، Xbox One و PC لیست کرده است.

overdos بازدید : 208 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

Dark Souls II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

درباره گیم , pc ,
overdos بازدید : 158 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نظر می آید که در چند سال آینده تمامی استودیو های بزرگ بازی سازی قصد دارند تا تعدادی از عناوینشان را که در نسل هفتم تبدیل به یک اسطوره شدند را دوباره باز سازی کنند، همانند استودیو ناتی داگ که در حال ساخت The Last Of Us: Remastered برای PS4 می باشد، اما به تازگی یک فروشگاه Mass Effect Trilogy را که شامل هر سه نسخه Mass Effect می باشد را برای PS4 و Xbox One لیست کرده است.

overdos بازدید : 142 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چندی پیش شایعه ای منتشر شده بود که می گفت که عنوان The Last Of Us: Remastered قرار است در ۲۰ ژوئن منتشر شود، اما چیزی که باعث می شد این شایعه قابل باور گردد این بود که فروشگاه های Amazon ،Best Buy و Target نیز تاریخ انتشار این عنوان را ۲۰ ژوئن زده بودند، اما هم اکنون تمام این فروشگاه ها تاریخ انتشار عنوان The Last Of Us: Remastered  را تغییر داده اند.

تعداد صفحات : 159

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از چه سیستم عاملی در موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1590
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 518
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,266
  • بازدید ماه : 1,396
  • بازدید سال : 86,911
  • بازدید کلی : 1,135,422